San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Louis Cornwall - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Louis Cornwall - WaarBenJij.nu

San Francisco

Door: LouisenNellie

Blijf op de hoogte en volg Louis

17 Juli 2012 | Verenigde Staten, San Francisco

Hoi allemaal
Vanmorgen al vroeg vertrokken uit Pismo beach via de kustweg op weg naar San Francisco.
Prachtige kustweg en we hebben ook een groot gedeelte over highway 101 gereden,die een stuk verder naar het oosten ligt.
De 17 mile drive is echt prachtig om te rijden en te bekijken,prachtige zeegezichten en supervillas.
Het weer onderweg is wel wisselvallig,bewolking afgewisseld met zon.
Aangekomen in ons hotel in San Francisco blijkt het Whitcomb een hotel te zijn waar we al een keer eerder zijn geweest,wel grappig.
Morgen gaan we de boel hier eens grondig verkennen als we Alcatraz weer mogen verlaten.
Groetjes en tot morgen

• 17 Juli 2012 - 07:58

Willeke:

Geniet heerlijk van jullie vakantie.En groetjes voor jullie allemaal. gr jo en willeke

• 17 Juli 2012 - 09:00

Henriette En Hans:

San Francisco. Heerlijk zeg. Wij zitten nu te genieten van elk zonnestraaltje wat ons gegund wordt. Kan dus beter.
    Voor jullie: een goede reis en maak maar veel foto's ( maar dat komt wel goed)