Aankomst Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Louis Cornwall - WaarBenJij.nu Aankomst Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Louis Cornwall - WaarBenJij.nu

Aankomst Los Angeles

Door: LouisenNellie

Blijf op de hoogte en volg Louis

15 Juli 2012 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hoi allemaal
Na een vertraging van 9 uur zijn we zaterdagmorgen om 2 uur in de nacht in Los Angeles aangekomen.We zijn ongeveer 36 uur onderweg geweest.
We zijn alle 4 total loss,we hebben heel lang in Chicago moeten wachten.
Eerst een vertraging van 4 uur wat betreft de vlucht en toen brak er noodweer los met regen en onweer zodat alle vluchten waren gecanceld.
Wij zijn om 12 uur in de nacht geland in LA en toen onze auto opgehaald,voordat we in ons hotel waren was het 2 uur en we zijn meteen als een blok in slaap gevallen.
Vanmorgen hebben we een ontmoeting gehad met een nichtje van Johanna die met het gezin een trip maakt langs de westkust.We hebben samen koffie gedronken en zij gingen onderweg naar Vegas.Vanmiddag zijn we naar de Santa Monica pier geweest en het was best fris.
Morgen een paar plaatjes hiervan.
Vandaag een beetje vroeg naar bed want we hebben afgelopen nacht maar een paar uurtjes geslapen.Zondagmorgen gaan we onderweg naar San Luis Obispo via de Pacific coast highway.
Groetjes allemaal en tot morgen

• 15 Juli 2012 - 08:42

Bettie :

Dat was inderdaat een lange reis.maar jullie Zijn er en nu genieten.groetjes

• 15 Juli 2012 - 19:12

Kel Sjoerd Liz:

Balen joh, zo'n lange vertraging....
    Hopelijk zijn jullie een beetje bijgeslapen!
    Lekker genieten van al het moois!!

Dikke kus