We gaan weer naar huis!!!!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Louis Cornwall - WaarBenJij.nu We gaan weer naar huis!!!!! - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Louis Cornwall - WaarBenJij.nu

We gaan weer naar huis!!!!!

Door: LouisenNellie

Blijf op de hoogte en volg Louis

25 Mei 2010 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hoi Allemaal.
We gaan weer terug naar huis,deze weken zijn omgevlogen maar we hebben ook heel veel leuke en interessante dingen gezien.Jammer dat het er al opzit.We zijn vandaag nog naar Malibu geweest waar al die mooie huizen aan het strand staan van heel veel sterren.De kustweg gereden tot aan Oxnard dit is ongeveer 70 kilometer van Los Angeles en op de terrugweg naar Venice Beach geweest en over de boulevard gewandeld.Het was vandaag best lekker weer in het zonneteje maar wel een stevige wind.
Wij hebben een heel leuke tijd in de USA gehad en ik wil jullie ook allemaal hartelijk bedanken voor de leuke reacties.Morgenvroeg vliegen we weer terug naar huis.

Groetjes Allemaal.
Louis en Nellie

• 25 Mei 2010 - 08:41

Els En Gerrit:

nou nellie en louis een hele goede terug reis en ja er komt een tijd van komen en gaan maar jullie hebben er zeker weten erg van genoten nou tot gauw
    groeten gerrit els

• 25 Mei 2010 - 16:33

Hans Van Der Grient:

Het was leuk om jullie belevenissen te lezen.
    Goede thuisreis en tot ziens.

groetjes Hans en Renata

• 25 Mei 2010 - 20:31

Geert-jan &nancy:

wij vonden het ook leuk om jullie reis van zo dichtbij mee te maken.
    wij wensen jullie een goede vlucht terrug

groetjes geert-jan en nancy