Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Louis Cornwall - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Louis Cornwall - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas

Door: LouisenNellie

Blijf op de hoogte en volg Louis

21 Mei 2010 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen vanuit Laughlin vertrokken naar Las Vegas,prachtig weer om een paar honderd kilometer door de woestijn te rijden.Niet zo heel veel te zien onderweg maar wel een mooi landschap met veel groen en bloemen die in bloei staan.Weer een probleem met de rechterachterband van de auto,denk toch dat er ergens een klein lek in zit maar er zijn geen spijkers of iets dergelijks te zien.Nu we het toch over de auto hebben en voor degene die dit leuk vind.De auto is een Ford Edge All Wheel Drive met een 3,5 liter V6 motor.Cruise control,climate control,automaat met kickdown een zogenaamde crossover.Ik kon kiezen uit een aantal Suv,s.Er stonden Chevrolet blazers,Dodges maar ik vond deze wel stoer.Bevalt me zeer goed.Vanavond nog een leuk bedragje gewonnen in het casino,17 dollar in de eenarmige bandiet en 203 dollar eruit is wel heel erg leuk.Shoppen is dan een stuk leuker.

• 21 Mei 2010 - 05:58

Yvette:

Zo das lekker op vakantie en dan ook nog wat winnen in het casino. Het begint alweer af te tellen voor jullie .Ik vond het heel leuk om jullie verhalen zo mee te lezen.Geniet nog een paar dagen. groetjes yvette

• 21 Mei 2010 - 06:01

Sjoerd:

hallo luitjes,

ben wel jaloers nu ik hoor dat jullie daar in Las Vegas zitten, krijg daar spontaan ook weer zin in haha. Gooi er voor mij ook maar een dollar in!
    Fijn om te horen dat jullie zo veel schik hebben.
    Genietse!

• 21 Mei 2010 - 06:37

Willeke:

hoi hoi,
    Met die winst kun je nog wel een weekje langer vakantie houden hahahaha.
    Maar zoals ik het iedere dag lees genieten jullie er zeer van.Nog 5 daagjes heerlijk genieten.

groetjes willeke

• 21 Mei 2010 - 09:24

Els En Gerrit:

hoi nellie en louis gaat goed zo te lezen dadelijk kom je nog met meer terug dan toen je heen ging.nou als alles zo blijft gaan dan is het voor mekaar nog veel plezier daar ik ben al weer gewend hier in nederland groeten en tot gauw.

• 21 Mei 2010 - 18:01

Henk & Johanna :

Gooi voor mij ook nog een paar dollar in kei mooi, een geweldige stad geniet er nog even van en leuk elke dag van jullie iets horen en te zien groetjes henk & Johanna