Its raining all day in Oklahoma - Reisverslag uit Oklahoma City, Verenigde Staten van Louis Cornwall - WaarBenJij.nu Its raining all day in Oklahoma - Reisverslag uit Oklahoma City, Verenigde Staten van Louis Cornwall - WaarBenJij.nu

Its raining all day in Oklahoma

Door: LouisenNellie

Blijf op de hoogte en volg Louis

15 Mei 2010 | Verenigde Staten, Oklahoma City

Vandaag veel regen en onweer onderweg,het regent zo hard dat ik bijna geen fatsoenlijke foto kan maken.We lijken wel japanners,uit de auto plaatje schieten knippen en weer in de auto.Ik ben wel tot op mijn vel toe nat zo giet het af en toe.Maar goed ook dit hoort erbij,het is nog vroeg in het seizoen.Ik heb wel een paar mooie fotos van een parkje met totempalen en een leuke oude diner annex benzinestation.Ongeveer 300 kilometer gereden vandaag dus al vroeg op plaats van bestemming,Oklahoma city.Hoop dat het morgen wat beter wordt onderweg naar Amarillo (Texas)

• 15 Mei 2010 - 04:19

Yvette:

Hey luitjes.
    Leuk om zo jullie belevenissen een beetje te volgen jammer van het weer he? Maar zo te zien genieten jullie wel nog heel veel plezier en ik lees de verhalen wel..
    Have fun
    Greatz from holland

• 15 Mei 2010 - 05:47

Rian:

Echt heel leuk het reisverslag.Het is bijna of ik zelf op vakantie ben. Groetjes en veel plezier nog.

• 15 Mei 2010 - 07:25

Ons Mien:

Das wel balen....dat weer! Maar inderdaad, nog aardig wat tijd voor beter weer! Ben benieuwd naar alle foto's.... Dikke x

• 15 Mei 2010 - 09:02

Sjoerd:

Jammer dat het regent, maar hopen dat jullie steeds iets dichter bij de zon komen. Wie weet komen jullie Tony Christie nog wel tegen in Amarillo haha. Goeie reis verder en geniet er vooral van.
    groetjes

• 15 Mei 2010 - 10:53

Jantje Spit:

het aller mooiste van dit reis verslag is dat je s,morgens vroeg al kunt lezen want jullie die dag gedaan hebben terwijl hier dezelfde dag nog moet beginnen .
    iedereen hier thuis volgt het met veel plezier groeten uit oss

• 16 Mei 2010 - 11:03

Johanna :

Hoi Nellie & Louis. Fijn om te zien dat het weer beter word ,ook leuk om jullie reis van dag tot dag te volgen met de foto,s ,geniet er van ,goeie reis verder
    groetjes Henk & Johanna