Prachtige dag op weg naar St Louis - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Louis Cornwall - WaarBenJij.nu Prachtige dag op weg naar St Louis - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Louis Cornwall - WaarBenJij.nu

Prachtige dag op weg naar St Louis

Door: LouisenNellie

Blijf op de hoogte en volg Louis

12 Mei 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen nog een beetje fris toen we vertrokken vanuit Springfield.We zijn eerst naar de begraafplaats van Abraham Lincoln geweest en hebben de tombe bezocht,hij was immers in Springfield geboren.Was best wel indrukwekkend.Van daaruit onderweg naar St Louis via route 66,het weer word steeds beter en de zon komt er goed door.We hebben hele mooie oude bezinestations gezien en zijn terechtgekomen bij Henry,s Rabbit Ranch die een prachtig oud winkeltje heeft met Route 66 soeveniers.En daarnaast nog een heleboel konijnen.Superleuke man met een heleboel leuke verhalen en een paar hele goede tips.Aangekomen in ons hotel in St Louis even gauw opfrissen en dan naar de Outletstores om te shoppppppppen.

• 12 Mei 2010 - 12:17

Bjorn:

had al gezien op internet dat jullie een flinke vertraging hadden. Mag de pret niet drukken toch. Wat een toeval van dat stelletje dat jullie zijn tegengekomen. Het weer wordt in ieder geval beter gelukkig. Veel plezier nog en ik lees de rest van de reis wel. Groetjes Bjorn

• 12 Mei 2010 - 18:25

Kelly En De Belly:

Das pas een konijn!! Cool zeg! Ik heb geen mailtjes meer gehad van je reisverslagen...heb t nog ff nagekeken, maar niks....
    Geniet ze, t ziet er super uit allemaal~! Dikke x van ons